Zaštitnička molitva





Gospodine Isuse ja predajem u Ranu Tvoga Presvetog Srca samog sebe i sve članove svoje obitelji (poimence nabrojimo sve članove svoje obitelji ). Molimo Te da me svojom Predragocjenom Krvlju prekriješ, ispuniš i zaštitiš sve članove moje obitelji.

Isuse, Ti si Gospodin i Gospodar moj i svih članova moje obitelji, Ti imaš svu vlast nad svima nama i nad svim što posjedujemo i radimo. Gospodine Isuse, zapečati svojom Svetom Krvlju sva mjesta gdje živimo i boravimo, gdje se sada nalazimo, gdje radimo. Zapečati svojom Presvetom Krvlju sva vozila koja koristimo, sve putove po kojima prolazimo i po kojima ćemo proći, sve izvore dohotka koji su nam od boga namijenjeni i sva materijalna sredstva koja posjedujemo. Gospodine Isuse, zapečati u svojoj Presvetoj Krvi hranu koju jedemo, vodu koju pijemo, zrak koji udišemo! Gospodine Isuse, otkupi svojom Presvetom Krvlju od Oca Nebeskoga mene i sve članove moje obitelji; posebno te molim zaštit i mene i sve članove moje obitelji od optužaba kojima nas Sotona svakodnevno pred Ocem Nebeskim optužuje. Gospodine Isuse, isplati i otkupi svojom Presvetom Krvlju svako ljudsko biće koje samo oštetili, ranili ili povrijedili. Gospodine Isuse, daj nam svoje ljubavi za sve ljude osobito za one koji su nam teški, koje ne podnosimo ili ih ne volimo.

Majko Marijo u plamen ljubavi Tvoga bezgrešnog Srca stavljam najprije sebe, zatim sve čanove svoje obitelji! Uzmi nas sve u svoje naručje i prekrij nas sve svojim plaštem i zaštiti nas od svakoga zla na duhu, duši i tijelu! Budi naša Majka, zagovornica i zaštitnica.

Svi Božiji Anđeli: sveti Mihovile, sveti Rafajele, sveti Gabrijele, sveti Anđeli čuvari i sve Legije Božjih Anđela učinite nas neozljedivim i nevidljivim pred svim našim vidljivim i nevidljivim neprijateljima.
Zaštitite mene i sve članove moje obitelji od nasrtaja palih i zlih anđela na duhu, duši i tijelu. Vodite nas kroz ovaj život i dovedite nas u život vječni.

Svi Sveci Božiji: sveti Maksimilijane Kolbe, sveti Josipe, sveti Ante, sveti Frane, sveti Ivo, svi sveci roda hrvatskoga: sveti Nikola Taveliću, sveti Leopolde Mandiću, sveti Marko Križevčanine, blažena Ozana Kotorska, blaženi Augustine Kažotiu, blaženi Alojze Stepinac i svi ostali sveci i svetice Božje, molite se za me, molite se sa mnom, molite se za sve članove moje obitelji i svih njezinih članova, sačuvajte nas od svakog zla na duhu, duši i tijelu.
A M E N !


Popular Posts