Kraljevstvo Tvoje, neka dođe




Bože, vodi me kroz patnje sve
jer ti znaš sve moje nevolje,
u Tebi mi je nada sva,
u Tebi mi je spasenje.

Budimo u vjeri svi,
jer nas uvijek krijepiš Ti
svojim mirom, ljubavi i
zoveš nas prema vječnosti,
o Bože,
Tvoje kraljevstvo neka dođe.

Hodimo u miru svi
jer nas uvijek vodiš ti.
Bože, ljubavi svoje
daruj meni.

Bože, ti si uvijek s nama tu.
i u sreći i u bolu.
Krijepi mene zauvijek
mirom svojim.

Budimo u vjeri svi,
jer nas uvijek krijepiš Ti
svojim mirom, ljubavi i
zoveš nas prema vječnosti,
o Bože,
tvoje kraljevstvo neka dođe.

Bože, grešni ljudi smo,
al zato u te vjerujemo.
Budi nam ljubav sva
i utjeha najveća.

Budimo u vjeri svi,
jer nas uvijek krijepiš Ti
svojim mirom, ljubavi i
zoveš nas prema vječnosti,
o Bože,
tvoje kraljevstvo neka dođe.

(Marko Iličić)



Popular Posts