Jutarnji blagoslov




Milosrdni i dobri Bože,
blagoslovi ovo jutro koje si mi darovao,
da postane dan spasenja,
dan koji meni i ljudima oko mene
donosi blagoslov i rod koji ostaje.

Blagoslovi mene i sve što danas
uzimam u ruke, čega se laćam,
što dodirujem, što oblikujem.
Daj da moj rad postane blagoslov za druge.
Blagoslovi me da bih sam smio postati izvorom
za ljude koje ću danas susresti.

Blagoslovi ljude oko mene
Blagoslovi moju obitelj,
mog životnog druga,
moju djecu, moje prijatelje.

Blagoslovi prije svega ljude
kojima je teško samima sa sobom,
koji se ne osjećaju blagoslovljeni,
nego više prokleti,
koji u sebi nose toliko uvredljivih riječi
a prečuju riječi blagoslova.

Drži nad njima svoju blagoslivljajuću ruku
da bi tvoj blagoslov od njih
odagnao sva prokletstva
i podario im sigurnost
da njihov život donese rod.

Blagoslovi njihove korake
da postanu koraci mira.
Blagoslovi njihovo djelovanje i govor,
njihov rad i počinak.

Blagoslovi prostorije moga doma.
Otjeraj iz njih sve negativne osjećaje
koji ponekad u njima zaostanu
zbog nerazjašnjenih sukoba.
Blagoslovi moje radne prostore
da bismo ih uredili u prostore blagoslova.
Blagoslovi sve prostorije moga dana
da bi se svi koji ulaze
osjetili okruženi tvojim blagoslovom;
da bi otvorili svoja srca
i dopustili da ih obdariš svojim blagoslovom.

Stoga danas svojim blagoslovom prati mene
i mnoge ljude na koje sada mislim.
Amen



Popular Posts