Postoji li Bog? - poučna priča



Jedan čovjek je ušao u brijačnicu kako bi se ošišao, te skratio i uredio bradu. I dok je brijač započeo svoj rad, njih dvojica su započeli dobar razgovor. Razgovarali su o raznim temama. Kako su se najednom dotakli Boga kroz razgovor, brijač je rekao: "Ja ne vjerujem da Bog postoji!"

"Zašto to kažete?" - upita ga čovjek na stolici. Pa, znate dovoljno je samo da izađete na ulicu i brzo shvatite da Bog ne postoji." - odgovori brijač i nastavi. "Recite mi, da Bog postoji da li bi bilo toliko mnogo bolesnih ljudi? Da li bi bilo napuštene djece? Da Bog postoji danas ne bi bilo niti patnje niti boli! Ja ne mogu zamisliti Boga koji jeste ljubav, a u isto vrijeme dopušta sve te stvari. 

Čovjek na stolici se zamislio na trenutak, ali nije ništa odgovorio jer nije želio započeti raspravu.

U međuvremenu brijač je završio svoj posao i čovjek je napustio radnju. Odmah čim je izašao, na ulici je primjetio čovjeka sa dugom raščupanom i prljavom kosom, te neobrijanom zapuštenom bradom. Čovjek se okrenuo i ušao ponovno u brijačnicu i rekao brijaču: "Znate što? Brijači ne postoje!" "Kako možete reći tako nešto?" - iznenađeno ga upita brijač. "Ja sam ovdje i ja sam brijač i upravo sam radio na vama!" "Ne!" - čovjek uskliknu. "Brijači ne postoje jer da postoje danas na ulici ne bi bilo toliko neošišanih, neobrijanih i neurednih ljudi poput onog čovjeka tamo vani." "Ah, ali brijači stvarno postoje! To se događa kada ljudi ne žele doći k meni!" - zaključi brijač. 

"Upravo tako!" - potvrdio je čovjek. "To je upravo poanta. Bog također postoji, ali mnogi ljudi ne žele doći k Njemu i zatražiti pomoć. I zato ima toliko boli i patnje u svijetu". 



Popular Posts