Moja korizma




Moje vrijeme korizme neće biti vrijeme ODRICANJA,
nego vrijeme ODABIRANJA.

Zato odabirem:

put strpljivosti prema onima koje baš i ne volim;

put slušanja prema onima
za koje mišljah da mi i nemaju što pametno reći;

put blagosti prema onima
 koji se grubo odnose prema meni i drugima;

put blizine prema onima koje ne susrećem često,

a znam da su usamljeni;

put razumijevanja prema onima
čije postupke baš i ne shvaćam;

put svjetla prema onima
koji ne vide druge i Boga u njima;

put puta prema onima
koji ne žele ili ne znaju kako krenuti stazama povjerenja;

put istine prema onima
koji žive s krivim predrasudama;

put života prema onima
koji ne vide veličinu Božjega dara darovanog im u postojanju;

put ljubavi prema svima
koje mi je Bog darovao.

Zaista, bilo bi mi lakše odreći ih se, ali:

ove korizme ja odabirem put prema
svojoj braći i sestrama.

Maja Ivković




Popular Posts